Пошук

П О С Т А Н О В А від 21 листопада 2011 р. N 1277 Питання системи обліку публічної інформації

ПОСИЛАННЯ НА ДЖЕРЕЛО

ЗБЕРЕГТИ

                                       https://zakonst.rada.gov.ua/images/gerb.gif                             
 

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

 

П О С Т А Н О В А
   від 21 листопада 2011 р. N 1277
                              

Питання системи обліку публічної інформації
 

 

     Кабінет Міністрів України  п о с т а н о в л я є:

 

     1. Затвердити   Положення   про   систему   обліку  публічної
інформації, що додається.

     2. Міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади,
Раді міністрів Автономної Республіки Крим,  обласним, Київській та
Севастопольській міським державним  адміністраціям  у  тримісячний
строк забезпечити:

     створення, функціонування та ведення системи обліку публічної
інформації;

     доступ до системи обліку публічної інформації.

     3. Рекомендувати органам місцевого самоврядування забезпечити
створення,  функціонування  та  ведення  системи  обліку публічної
інформації.
 

 

 


                                          ЗАТВЕРДЖЕНО
                             постановою Кабінету Міністрів України
                                від 21 листопада 2011 р. N 1277

 

ПОЛОЖЕННЯ
             про систему обліку публічної інформації

 

 

     1. Це Положення встановлює загальні вимоги щодо  забезпечення
збереження  та  доступу  до публічної інформації шляхом створення,
функціонування і ведення системи обліку  публічної  інформації,  в
якій  реєструються  документи,  що перебувають у суб'єктів владних
повноважень.

     2. Система  обліку  публічної  інформації  (далі  -   система
обліку)  -  це  електронна  база даних,  що містить інформацію про
документи,  які перебувають у суб'єкта владних повноважень (далі -
документи).

     3. Адміністратором   системи   обліку   є   суб'єкт   владних
повноважень, що забезпечує її створення, функціонування та ведення
в межах своїх повноважень.

 

     4. Адміністратор системи обліку забезпечує:

     реєстрацію документів;

     стабільну роботу системи обліку;

     оприлюднення системи обліку на офіційному веб-сайті, а в разі
його відсутності - в інший прийнятний спосіб;

     надання доступу до системи обліку за запитами;

     здійснення оновлення програмного забезпечення системи обліку;

     можливість пошуку,  перегляду,  отримання  електронних  копій
шляхом  копіювання  інформації  з  системи  обліку в цілому або її
частин користувачами системи обліку;

     здійснення інших функцій відповідно до законодавства.

     5. Реєстрація  документів  здійснюється  шляхом  внесення   в
облікову  картку  таких  відомостей  про  документи в електронному
вигляді:

     номер облікової картки;

     назва документа;

     номер документа;

     дата створення документа;

     дата надходження документа;

     джерело інформації (автор, відповідний підрозділ);

     передбачена законом   підстава   віднесення   інформації   до
категорії з обмеженим доступом;

     строк обмеження  доступу  до  інформації  (у разі,  якщо вона
віднесена до інформації з обмеженим доступом);

     галузь;

     ключові слова;

     тип, носій (текстовий документ, плівки, відео- та аудіозаписи
тощо);

     вид (нормативні   акти,  угоди,  рішення,  протоколи,  звіти,
прес-релізи);

     проекти рішень (доповідні записки, звернення, заяви, подання,
пропозиції, листи тощо);

     форма зберігання документа;

     місце зберігання документа.

     У разі потреби може зазначатися додаткова інформація.

     6. Система обліку ведеться державною мовою.

     7. Внесення   змін   до   системи  обліку  у  разі  виявлення
неточності,  помилки або зміни інформації про  документ,  внесеної
раніше,  здійснюється  шляхом  створення  додаткової  до  існуючої
облікової картки,  із зазначенням у системі обліку факту  внесення
змін, змісту змін та дати.

     8. Внесення   до  системи  обліку  відомостей  про  документи
здійснюється з урахуванням частини сьомої статті 6 Закону  України
"Про доступ до публічної інформації" (
2939-17 ).

     9. Захист  інформації  в  системі  обліку здійснюється шляхом
створення комплексної системи захисту інформації  з  підтвердженою
відповідністю.

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь