Громадське обговорення щодо реорганізації Ново-Пляшевської гімназії у філію Рудня–Почаївського ліцею
ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ
Відповідно до пункту 30 частини 1 статті 26, статті 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту» рішення про утворення, реорганізацію, ліквідацію чи перепрофілювання (зміну типу) закладу загальної середньої освіти приймає його засновник.
Мережа закладів загальної середньої освіти формується відповідно до законодавства з урахуванням економічної, соціальної та демографічної ситуації, а також відповідно до культурно-освітніх та інших потреб територіальної громади.
У разі реорганізації чи ліквідації закладу загальної середньої освіти засновник зобов’язаний забезпечити учням можливість продовжити здобуття загальної середньої освіти на відповідному рівні освіти.
Реорганізація і ліквідація закладів загальної середньої освіти у сільській місцевості допускається лише після громадського обговорення проєкту відповідного рішення засновника.
Згідно зі статтею 143 Конституції України територіальні громади села, селища, міста безпосередньо або через утворені ними органи місцевого самоврядування утворюють, реорганізовують та ліквідовують комунальні підприємства, організації і установи, а також здійснюють контроль за їх діяльністю, вирішують інші питання місцевого значення, віднесені законом до їхньої компетенції.
Відповідно до статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» реорганізація або ліквідація навчальних закладів комунальної форми власності здійснюється за рішенням місцевої ради.
Головне у закладі освіти – це якість знань, рівень підготовки учнів, вміння набувати навиків спілкування в колективі однолітків, вчитися здобувати лідерські навики, мати можливість повноцінного розвитку своїх здібностей та творчої майстерності. Бо тільки у конкурентному учнівському середовищі у дітей є мотивація до кращих результатів у навчанні. На жаль, з кожним роком як в Україні, так і у нашій громаді зокрема, зменшується народжуваність, відповідно зменшується кількість учнів.
Вагома видаткова частина бюджету Козинської територіальної громади використовується на забезпечення надання освітніх послуг.
Значною проблемою у громаді залишається утримання та належне функціонування Ново-Пляшевської гімназії. Перспективи збільшення наповнюваності закладу не передбачається. На території села проживає 26 дітей дошкільного віку від 0 до 6 років. Заклад дошкільної освіти відвідує 13 дітей.
На сьогодні єдиним оптимальним завданням у вирішенні проблеми є оптимізація мережі, зокрема, реорганізація Ново-Пляшевської гімназії у філію Рудня–Почаївського ліцею (рішення сільської ради від 16.08.2023 №775 «Про організацію та проведення громадського обговорення щодо реорганізації Ново–Пляшевської гімназії Козинської сільської ради Дубенського району Рівненської області у філію Рудня–Почаївського ліцею Козинської сільської ради Дубенського району Рівненської області з 01.09.2024»).
Для неповних класів учнів Ново–Пляшевської гімназії буде забезпечене підвезення шкільним автобусом, який впродовж 6 років уже здійснює підвезення дітей зі с.Нова Пляшева, які навчаються у Рудня–Почаївському ліцеї.
Захист прав працівників школи відповідно до Кодексу законів про працю України буде дотриманий.
До участі в обговоренні запрошуються мешканці Козинської територіальної громади.
Свої зауваження та пропозиції просимо подавати до 16 серпня 2024 року на електронні адреси: srada_kozin@ukr.net; kozyn_vokst@ukr.net.
Строк і спосіб оприлюднення результатів громадського обговорення, узагальнення висловлених у ході проведення громадського обговорення зауважень та пропозицій здійснюється організатором.
Після отримання висловлених пропозицій та проведеного аналізу відбудеться оприлюднення результатів громадського обговорення на вебсайті Козинської сільської ради.
Порівняльна таблиця відомостей про заклади загальної середньої освіти
Козинської сільської ради
|
Ново – Пляшевська гімназія Козинської сільської ради Дубенського району Рівненської області
|
Рудня – Почаївський ліцей Козинської сільської ради Дубенського району Рівненської області |
Козинський ліцей Козинської сільської ради Дубенського району Рівненської області |
Кількість учнів у 2023/2024 навчальному році
|
44 |
171 |
488 |
Фактична наповнюваність класу складає учнів |
4,9 |
15,5 |
14,8 |
Вартість утримання одного учня даного закладу становить: |
у 2023 році 49 600 тис.грн; у 2024 році 27 852 грн |
у 2023 році 28 830 тис.грн; у 2024 році 36 959 грн
|
у 2023 році 26 100 тис.грн4 у 2024 році 33 509 грн |
В закладі у 2023-2024 навчальному році працює педагогічних працівників |
15 (4 сумісники) |
31 (26 - ЗЗСО, 5 – дошкільний структурний підрозділ)
|
77 |
Кількість педагогічних ставок |
14,5 |
36,6 (31 – ЗЗСО, 5,6 – дошкільний структурний підрозділ)
|
78,44 |
Кваліфікація педагогічних працівників
|
Спеціаліст – 3 ІІ категорія – 2 І категорія – 5 Вища категорія – 5, з них старший вчитель – 2
|
Спеціаліст – 7 ІІ категорія – 4 І категорія – 3 Вища категорія – 17, з них старший вчитель – 3 учитель методист – 1
|
Спеціаліст – 15 ІІ категорія – 3 І категорія – 24 Вища категорія – 35, з них старший вчитель – 11 учитель методист – 1 |
Працює обслуговуючого персоналу |
8 |
20 (16 – ЗЗСО, 4 – дошкільний підрозділ)
|
34 |
Кількість ставок |
8,5 |
21 (16 – ЗЗСО, 5 – дошкільний підрозділ)
|
35 |
Видатки з місцевого бюджету на утримання закладу |
у 2023 році – 1 466 581,55 грн; план на 2024 рік - 960 000 грн |
у 2023 році – 4 325 250,49 грн; план на 2024 рік – 3 928 400 грн |
у 2023 році – 8 089 987 грн; план на 2024 рік – 7 231 000 грн
|
Планові призначення на 2024 рік складають |
960 000 грн. (із них на енергоносії – 80 0000 грн; торфобрикет – 300 000 грн)
|
3 725 000 грн. (із них на енергоносії – 308 700 грн; газопостачання – 482 000 грн)
|
4 231 000 грн. (із них на енергоносії – 490 000 грн; газопостачання – 120 000 грн; торфобрикет 850 000 грн) |
Перспективи збільшення наповнюваності закладу |
не передбачається
|
передбачаються |
передбачається
|
На території села проживає дітей дошкільного віку від 0 до 6 років |
26 |
56 |
211 |
Заклад дошкільної освіти відвідує дітей |
13 |
36 |
136 |
Народилось дітей |
у 2018 році – 3 дітей у 2019 році – 6 дітей у 2020 році – 5 дітей у 2021 році – 4 дітей у 2022 році – 4 дітей у 2023 році – 4 дітей у 2024 році – 2 дитини |
у 2018 році – 9 дітей у 2019 році – 13 дітей у 2020 році – 11 дітей у 2021 році – 8 дітей у 2022 році – 6 дітей у 2023 році – 5 дітей у 2024 році – 3 дитини |
у 2018 році – 44 дитини у 2019 році – 42 дитини у 2020 році – 41 дитина у 2021 році – 43 дитини у 2022 році – 19 дітей у 2023 році – 22 дітей у 2024 році – 17 дітей
|
Участь впродовж 2022/2023 навчального року в олімпіадах, конкурсах, тощо та призові місця в них |
І етап конкурсу читців-декламаторів «Живи, Кобзарю, в пам’яті моїй!»: ІІ місце (4 клас), І місце (9 клас) |
олімпіада з української мова і література (ІІ місце в ІІ етапі) – 1 учень; XXIII Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка (ІІ місце в ІІ етапі) – 1 учень ; I місце в обласному Всеукраїнському конкурсі екскурсоводів музеїв закладів освіти «Край, в якому я живу»; ІІ місце у І етапі конкурсу читців-декламаторів «Живи, Кобзаре, в пам’яті людській» - 2 учні; ІІІ місце у І етапі конкурсу читців-декламаторів «Живи, Кобзаре, в пам’яті людській» - 1 учень
|
олімпіада з англійської мови, біології, географії (І місце ІІ етап); олімпіада з інформатики (ІІ місце ІІ етап); олімпіада з історії (ІІІ місце ІІ етап); олімпіада з математики (ІІІ місце ІІ етап); олімпіада з німецької мови, правознавства, трудового навчання (хлопці) (ІІ місце ІІ етап); олімпіада з української мови (ІІІ місце ІІ етап); олімпіада з фізики, хімії (ІІІ місце ІІ етап)
|
Участь впродовж 2023/2024 навчального року в олімпіадах, конкурсах, тощо та призові місця в них |
|
олімпіада з української мови і літератури, правознавства (ІІ місце ІІ етап) – 2 учні; олімпіада з географії (ІІІ місце ІІ етап) – 1 учень; олімпіада з історії (ІІІ місце ІІ етап) - 2 учні; олімпіада з біології (ІІІ місце ІІ етап) - 1 учень; олімпіада з англійської мови (ІІІ місце ІІ етап) - 2 учні; олімпіада з української мови та літератури (ІІІ місце ІІ етап) – 2 учні; ХVI Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка (ІІІ місце ІІ етап) - 1 учень; XXIV Міжнародний конкурс з української мови імені Петра Яцика (ІІІ місце ІІ етап) - 2 учні; I місце в обласному Всеукраїнському конкурсі екскурсоводів музеїв закладів освіти «Край, в якому я живу». |
олімпіада з інформатики (ІІ місце ІІ етап) – 1 учень; олімпіада з німецької мова (ІІ місце ІІ етап) – 1 учень; (ІІІ місце ІІ етап) -1 учень; олімпіада з української мови і літератури (ІІ місце ІІ етап) – 1 учень; олімпіада з фізики (ІІІ місце ІІ етап) – 1 учень; олімпіада з хімії (ІІІ місце ІІ етап) – 1 учень; олімпіада з географії (ІІІ місце ІІ етап) – 1 учень; олімпіада з історії (ІІІ місце ІІ етап) – 1 учень; олімпіада з математики (ІІІ місце ІІ етап) – 2 учні; XXIV Міжнародний конкурс з української мови імені Петра Яцика (ІІІ місце ІІ етап) - 1 учень; ХVI Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка (ІІІ місце ІІ етап) - 2 учні. |