A A A K K K
для людей із порушенням зору
Козинська громада
Рівненська область, Дубенський район

Новий небезпечний флеш-моб стрімко поширюється серед дітей.

Дата: 30.08.2021 13:26
Кількість переглядів: 2936

??????У розпал дивного флеш-мобу, коли підлітки на камеру, спір чи заради цікавості ковтають капсули з миючими засобами, ми розкажемо чим такі забави небезпечні і як надати першу допомогу дитині, що проковтнула порошок.

????Щомісячно до лікарні госпіталізуються 15-20 дітей, які випили агресивну речовину та можуть мати такі прояви як слинотеча, біль та порушення при ковтанні, набряк слизової оболонки губ, осиплість голосу, млявість, нудоту та блювання, відмова від їжі та води, загальна слабкість, підвищення температури тіла, часте та поверхневе дихання. Дані симптоми не завжди можуть проявлятися. Якщо у батьків є підозра на вживання агресивної речовини — дитину необхідно доставити до лікарні.

????Перша допомога:

?Негайно викликати швидку, яка доставить дитину в стаціонар.

?До приїзду працівників швидкої допомоги, не давати дитині пити воду чи сорбенти, тому що вони можуть викликати піноутворення і ще більше ускладнити ситуацію.

?Спробувати промити звичайною водою ротову порожну. Але обережно, аби дитина не проковтнула воду і не проштовхнула речовину далі у стравохід.

?У жодному разі самостійно не викликати блювання у дитини!

????Хімічні опіки стравоходу — одна з найтяжчих патологій дитячого віку, яка вимагає надання невідкладної кваліфікованої допомоги. Тому слід якомога швидше звернутись до лікаря.

????Трішки статистики для батьків: За період 2017-2020роки в НДСЛ «Охматдит» було проліковано 2698 дітей з діагнозом “хімічний опік стравоходу, шлунку та дванадцятипалої кишки”. У 471 дитини були тяжкі опіки стравоходу (опік ІІ та ІІІ ступенів), які могли призвести до важкого запалення та в подальшому значного звуження стравоходу і потребували тривалого та дороговартісного лікування. Для відновлення прохідності стравоходу цим дітям необхідні постійні повторні госпіталізації в лікарню для проведення лікувальних маніпуляцій під наркозом.

??Висновок: поговоріть з дітьми про безпеку в побуті. Увага на яскраві упаковки хімічних засобів і наслідки від ковтання, кусання, посипання і тд.

І ховайте хімічні засоби від маленьких дітей.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь