З 1 січня 2021 року не можна буде самостійно подавати документи до органів соціального захисту населення
З 1 січня 2021 року органи соціального захисту населення втрачають повноваження приймати документи мешканців громад для надання адміністративних послуг соціального характеру.
Чинним законодавством передбачено впровадження з 01.01.2021 моделі прийому документів для призначення різних видів соціальних допомог, житлових субсидій та пільг в районах виключно через посадових осіб територіальних громад.
Із 1 січня 2021 року питання прийому документів на призначення державних соціальних допомог покладається на рівень територіальних громад. Тобто всі звернення прийматимуть представники громад та у цифровому форматі передаватимуть для ухвалення рішень до відповідних органів виконавчої влади. Тому до 1 січня важливо або призначити відповідальних за прийом документів осіб, або утворити структурні підрозділи у виконавчих органах.
Для надання соцпослуг мешканцям громад із застосуванням електронного документообігу Мінсоцполітики впровадило програмний комплекс «Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада». Цей клієнт-серверний додаток об’єднує в єдиному інформаційному середовищі фронт-офіси прийому документів від населення в громадах з бек-офісом в органі соціального захисту райдержадміністрації, де приймається рішення про надання адмінпослуги соціального характеру. Тобто, комплекс скеровує інформацію, необхідну для призначення державної соціальної виплати мешканцям громади, органу соціального захисту населення, який звертається за її призначенням.