Рішення виконавчого комітету №60 «Про внесення змін до Інструкції з діловодства у Козинській сільській раді та її виконавчих органах»

Кількість переглядів: 10
Скликання: 2023
Сесія: засідання 7
Тип документу: Рішення виконавчого комітету
Дата: 03.07.2023
Автор: Оксана Вдовиченко
Номер документу: 60
Назва документу: Про внесення змін до Інструкції з діловодства у Козинській сільській раді та її виконавчих органах
Прикріплені файли:
  1. Про внесення змін... (0.04 МБ)

КОЗИНська СІЛЬСЬКА РАДА

ДУБЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

виконавчий комітет

РІШЕННЯ

 

 

03 липня 2023 року                                                                               № 60

 

   

 

Про внесення змін до Інструкції з діловодства

у Козинській сільській раді та її виконавчих органах

 

 

Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», у зв’язку зі зміною назв окремих структурних підрозділів сільської ради та впровадженням у діловодстві сільської ради системи електронного документообігу «Меgapolis. DocNet» виконавчий комітет сільської ради

ВИРІШИВ:

1. Внести зміни до Інструкції з діловодства у Козинській сільській раді та її виконавчих органах (далі – Інструкція), затвердженої рішенням виконавчого комітету сільської ради від 14 грудня 2021 року № 132, виклавши:

1) у тексті Інструкції, у додатках 13, 17 до неї назву структурного підрозділу сільської ради «відділ організаційної роботи та документообігу» у всіх відмінках у редакції: «відділ організаційної роботи, документообігу та військового обліку» у відповідних відмінках;

2) у тексті Інструкції назву структурного підрозділу сільської ради «відділ юридичного забезпечення, кадрової роботи та військового обліку» у всіх відмінках у редакції: «відділ юридичного забезпечення та кадрової роботи» у відповідних відмінках;

            3) абзац перший пункту 30 Інструкції у редакції:

            «30. Посилання на реєстраційний індекс і дату документа розміщується у спеціально відведеному місці на бланку для листів»;

4) пункт 123 Інструкції у редакції:

«123. В електронній формі реєстрації всіх категорій документів (вхідних, вихідних, внутрішніх) оформлюється реєстраційно-контрольна картка (додаток 15) із зазначенням обов'язкових реквізитів (додаток 16) відповідно до інтерфейсу системи електронного документообігу. У разі потреби перелік обов’язкових реквізитів реєстраційно-контрольної картки може бути доповнено»;

5) пункт 128 Інструкції у редакції:

«128. У сільській раді застосовується електронна форма реєстрації документів»;

6) виклавши додаток 2 до Інструкції у новій редакції згідно з додатком.

2. Відділу організаційної роботи, документообігу та військового обліку сільської ради здійснювати контроль за дотриманням структурними підрозділами сільської ради вимог Інструкції при підготовці документів.

3. Контроль за виконанням рішення залишаю за собою.

 

 

Сільський голова                                                                                                  Іван ШКОЛЯР


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь