Відстрочка від мобілізації через ЦНАП: як це працюватиме?

Дата: 31.10.2025 20:58
Кількість переглядів: 46

Фото без опису

Маючи на меті спростити процес отримання відстрочок, уряд ухвалив зміни до Постанови №560, які докорінно змінюють систему оформлення відстрочок.

З 01 листопада 2025 року подати документи на відстрочку від мобілізації можна лише у мобільному застосунку Резерв+ або через ЦНАП. ТЦК такі заяви приймати НЕ будуть.

📋ЦНАПи будуть лише приймати документи і передавати їх до ТЦК в електронній формі💻, рішення щодо надання відстрочки, як і раніше, ухвалює ТЦК.‼

Термін опрацювання заяви - від 7 до 15 робочих днів. У випадку позитивного результату інформацію можна буде перевірити у «Резерв+» або дізнатися безпосередньо в ЦНАП. У випадку відмови - сповіщення надійде на електронну пошту та до ЦНАП.

📑Коротко про вимоги до подання заяви:

🔶 Заяву на відстрочку громадянин подає лише особисто. Представник подати її замість військовозобов’язаного не може.

🔶Подати заяву можна у будь-якому ЦНАПі України, незалежно від реєстрації місця проживання.

🔶Щоб подати заяву, заявник має обов'язково надати адресу електронної пошти, яка на нього зареєстрована (e-mail) Дуже просимо подбати про це завчасно.

🔶Якщо заяву вже подавали (наприклад, подали через Резерв+, але плануєте подати і через ЦНАП) - то нову заяву подати неможливо, доки не опрацьована попередня.

🔶Якщо у вас така категорія, що відстрочка може бути надана у застосунку Резерв+, то варто скористатися цією можливістю, а не іти в ЦНАП.

🔶Для подачі заяви особа має надати документ на посвідчення своєї особи та повний пакет документів, який дає право на відстрочку, в оригіналах. Копії виготовляти не потрібно, оскільки адміністратор ЦНАП відсканує документи та поверне їх заявнику.

🗂З переліком документів, які необхідно подати для кожної категорії осіб, які мають право на відстрочку, можна ознайомитися за посиланням - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/560-2024-%D0%BF#n361

👉🏻 Відділ "ЦНАП" КОЗИНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ розпочне прийом заяв на відстрочку з понеділка, 03.11.2025, за умови вчасного доопрацювання відповідного програмного забезпечення технічним адміністратором. Наша адреса: вул. Берестецька, 145, с.Козин.


« повернутися до розділу «Новини»

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь